Wednesday, October 26, 2011

Hi mummy semua...

" Sayang...sayang SAAAAYANG  Sayang...Sayang SAAYANG sayang ? " ... pernah dengar tak kata kata ni ? glamer ni waktu bercinta muda muda dulu hihihihi..zaman cinta monyet terutamanya.. asyik nak bersayang sayang je.. hahahaha.. ramai lagi tak yang masih bersayang sayang sekarang ni... mudah mudahan kita terus bersayang sayang ye :)

Kalau tanya saya :-

Saya SAAAYANG suami saya !
Saya SAAAYANG anak anak saya !
Saya SAAAYANG mak ayah saya !
Saya SAAAYANG adik beradik saya !
Saya SAAAYANG ahli keluarga saya yg lain !
Saya SAAAYANG kawan kawan saya !
Saya SAAAYANG perniagaan saya !
Saya SAAAYANG reseller saya !
Saya SAAAYANG customer saya !
Saya SAAAYANG semua di sekeliling saya !

Ramai yang kita sayang... ramai juga yang akan sayang kita...itu pegangan saya...bila ada yang tak sayang kita...jauh di sudut hati..kita tetap sayang dia..insyallah satu hari nanti dia aaaaaaakan sayang kita :)

Baru baru ni pulak..saya jatuh hati pada frasa ini.. mendalam maksudnya pada saya

" In this life, We cannot do great things. We can only do small things with great love "

ok mummy semua... ingattttttt..... teruskan sayang semua

Till then ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~ 

 

Tagged:

0 comments:

Post a Comment