Monday, July 9, 2012

Alhamdullilah......

Tak sangka betul saya untuk 3rd batch saya ni , banyak masalah yg kami hadapi dan telah menyebabkan delay sampai 3 minggu.Namun saya cuba selesaikan satu satu.... bila semua dah dlm track semula...hush...leganya...

Harap semua dapat bersabar dan saya sedang cuba untuk poskan semua yg telah membuat payment harini juga...akan ku cari pejabat pos laju yg bukak sampai malam....hihhi tu dia semangat saya tu.Sampai saya tak kira tempat nak tulis alamat semua hihihi




sampai lupa juga nak tukar baju..hihihi, dengan penuh tak matchingnya saya keluar hari ni...semua gara gara en Azwar ada cust mengejut nak wallpaper...sbb kereta satu je dan sy takmo lambat ke kilang nanti....ku follow jua...

Lapaq ketaq dah ni, sat gi nak pi mkn kat kampung baru la..hihihi..(padahal baru berazam takmo lunch pagi tadi)....sapa nampak nanti tegurlah ye.... tapi saya tgh sakit mata tau..uu

orite... sok kita sambung.... sebelum tu...meh tengok hasil swaddle pod gugu batch ketiga... bentuk yg labih baik, panjang yg ngam ngam dan coraknya sgt kiutttttt

beli swaddle pod gugu di http ://guguonline.com atau terus aja ke reseller kami yang berdekatan ya

b


TIll then ~HAPPY BREASFEEDING ~
Reactions:

0 comments:

Post a Comment