Tuesday, January 31, 2012

Hi mummy semua,

Agak bersarang kedai kat sini lately hihihihi..... saya yang masih bekerja makan gaji ni teramatla busy dari bulan Disember 2011... masa inilah projek baru masuk di Lab saya...adeh..nak resign pun kene hold dulu....( mmg menjadi impian saya nak fokus ke bajuibu ni huhuhuhuh ) ... hubby je yang uruskan semua dalam masa 2 bulan ni.. macam tak cukup time katanya..

Saya gunakan separuh Cuti HAri Wilayah ni settlekan urusan di SSM dan check stok kain terbaru...huh...dan tak sabar nak mengadap laptop....hahahha...masih ada beberapa jam lagi sebelum ambik putera putera saya.

Alhamdulillah masuk bulan kedua kami buat wholesale untuk koleksi BAjuibu.. sudah ada 6 reseller sekitar semenanjung Malaysia... insyallah ada rezeki mungkin ada di negeri negeri lain pula nanti.

Juga insyallah menjelang minggu depan akan keluar Koleksi Baju Menyusu Julia type 2 dan Mini Dress TMN yang menjadi kegemaran ramai tu.....:) .

Kalau tiada aral juga satu lagi produk baru dengan label baru akan saya keluarkan sebelum hujung bulan Februari 2012.. saya sangat teruja dengan produk ni dan sangat sangat likeeeeee... Mummy semua tungguuuuu ye...

Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment