Tuesday, May 1, 2012

Hallu Darling .... :)

Syok Syok ... sekarang saya dah jadi seorang pemakai jubah (^_^) , dulu selalu rasa jubah macam tak lawa tau terlalu ARAB..hihihihi

Tadaaa... memperkenalkan JUBAH MENYUSU ALIA



Siri Jubah Menyusu Alia berharga RM 140 . Boleh mula dibeli di http://www.bajuibu.com atau dengan semua wakil jualan kami :).  Jubah Menyusu Alia sangat selesa dihasilkan dengan penuh kasih sayang dari fabrik berkualiti LYCRA. Jika ada yang tertanya tanya melekat ke badan atau tidak.. saya akan jawab tidak.. potongan yang loose dan A Cut, dimana Jubah Menyusu Alia kembang di bahagian bawah.. sangat  cantik. Bukaan menyusu di bahagian depan dada.

Silalah mencuba dan sangat menghargai komen dari anda semua...

Tak cukup dengan Jubah Menyusu Alia, saya hasilkan satu lagi variasi Cardigan menyusu... Cardigan menyusu Elisa hadir dalam 2 warna yang terang iaitu Oren dan Merah...awwww...i likee



 Fabrik ringan Single Jersey digunakan sebagai cardigan dan inner dalam dari Fabrik Berkualiti Lycra, Pertama kali kami membuat opening dari bahagian dada untuk cardigan. Cubalah ye.. Harga retail RM 80. Boleh terus ke http://www.bajuibu.com atau ke wakil jualan kami secara online atau offline.

Mummy semua pasti tampak manis dan sopan bila mengayakan nya dengan seluar atau kain. Nursing Cardigan Elisa juga lebih labuh berbanding dengan koleksi Nursing Cardigan Julia, yang pasti labuh sehingga menutup punggung dan zip seluar.

Potongan Nursing Cardigan Elisa juga membolehkan mummy semua menukar gayakan nya menjadi ala baju kebaya dengan pin atau lekatkan kerongsang di bahagian depan Nursing Cardigan Eliza.

So jangan ditunggu Mummy semua....

Till Then ~~ HAPPY BREASFEEDING~~



0 comments:

Post a Comment