Monday, August 15, 2016

Hi semua

Rindu saya nak kembali menulis berita terkini dari Gugu. Kami kembali semula tahun ini di bulan Ogos yang manis. saya tepek kan disclaimer dari kami di bawah ya :)

*******************************************************************************
Assalamualaikum rakan niaga yang di hormati . Saya dengan berbesar hati mengumumkan koleksi terbaru swaddle pod gugu .

Namun demikian atas faktor menstabilkan branding semula dalam pasaran , pihak kami (Gugu)  membekukan sebarang  order borong sehingga hujung tahun ini.  Bermula kolesi Ogos ini , piha Gugu hanya kan menjual secara retail ( sendiri ) sahaja dan secara online di channel online dan offline kami  sehingga hujung tahun ini.

Kami akan pertimbangkan untuk expo dan sebarang promosi lain di premis tuan puan. Kami akan menawarkan jualan secara consingment online sahaja di beberapa website yang kami pilih. Namun buat masa ini , margin yang diberian tidak berapa Masyuk.

JIka tuan puan perasan juga , harga retail kami sudah ami naikkan ke RM 55 dan RM 60 ( yg sebenarnya berkuat kuasa tahun hadapan ) .Perubahan harga ini juga salah satu strategi kami untuk terus bertahan. Pihak kami memohon maaf atas kelewatan pengeluaran produk Gugu. In shaa Allah dengan izin nya  , strategi dan kempen akan diatur dengan lebih baik . Kami pernah melakukannya dan akan lakukan lagi 😀 . Harapan kami nanti jika stok masuk ke kedai tuan puan , ia akan laris manis seperti dulu dulu  ðŸ˜€ .

Besarlah harapan kami agar tuan puan terus menyokong kami di Gugu . Kualiti  dan demand end user sentiasa menjadi keutamaan kami .  Beri kami sedikit masa dan ruang untuk mengukuhkan semula jenama Gugu💪 .

Produk lain Gugu seperti barut dan Gugu Sleeves akan berjalan seperti biasa ( supply dan retail ) dan tiada kenaikkan harga sehingga hujung tahun ini in shaa allah.

Terima kasih kerana terus menyokong dan bersama kami selama ini 😘

-Shuhadah a.k.a Akak Gugu-
Ogos 2016

*********************************************************************************

Siap dah baca ? meh kita layan video dulu ya



cara pemakaian swaddle pod gugu

Tagged: , , , , ,

0 comments:

Post a Comment