Monday, February 20, 2012

Hi mummy yang gorgeous !!

Harinya hampir tiba untuk berbooth sekali lagi.. kali ni di 062A  Hall 4, Kuala Lumpur Convention Centre sempena Motherhood Expo 2012.. Kali ni pun saya tak berjaya untuk mengemas semua barang lebih awal... mana tak nya.. saya demam sampai ke hari ni masih pening pening lalat...aduhhhhh... partner saya Ammie Dya pulak tengah mabuk + Pening etc etc  ( cabaran nak dapat orang baru hihihihi...)


APa yang istimewa di booth kali ni...Kalau di booth bajuibu tentu sahaja ada sale menarik hihihihihi... juga tak ketinggalan Produk dan Label  kami yang terbaru iaitu Swaddle Pod by  Gugu.... Nanti saya update apa promosi yang nak saya buat di Booth bajuibu ya...

Juga bi Booth Bajuibu kali ini...anda berpeluang untuk mendapat konsultasi percuma dan harga promosi untuk Korset Penjagaan Badan / Kesihatan yang terkenal iaitu Premium Beautiful...ditambah lagi dengan setiap pembelian anda akan menerima Baucer Bajuibu :)

Ralat : Hall 4....bukan Hall 24 ye :)


Ingat tau mummy semua..singgah booth kami .... betul betul sebelah Booth Drypers...lepas beli pampers..jangan lupa singgah Booth Bajuibu.

Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment