Wednesday, August 8, 2012

Assalamualaikum...

Saya ingin kongsikan sedikit kebaikkan yang boleh kita turut serta. Membacanya sahaja sudah mampu buat saya meleleh airmata.. Mummy ni touching tau...huhuhuhuhuhu

Ada sedikit bagilah sedikit..ada banyak...BAGILAH BANYAK BANYAK.... tak kan kita je yang nak gumbira berbaju baru di AIDILFITRI ni kan.. kalau kita dah derma kat tempat lain dan ada banyak lagi lebih dalam akaun bank tu.. apa salahnya BAGILAH SIKIT LAGI kat mereka ini...insyallah tangan yang memberi itu lebih baik dari yang menerima.....

Maklumat lanjut ke http;//sehelaibaju.com

Ingat ye...sedekah..sedekah...sedekah..semampunya

Till Then   ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~



Reactions:

0 comments:

Post a Comment