Wednesday, September 19, 2012

Halllluuuuuuuu Mummy Gorgeous !!!!

                                                                       Flash Mob 2011


Tahun ni siapa pergi?  Saya dah putuskan susu Rayyan..tapi saya juga akan hadir memberikan sokongan untuk mewujudkan kesedaran tentang hak ibu dan anak untuk menyusukan di tempat awam....

Yang seronok tahun ni saya turut ditemani oleh Mr Hubby dan anak anak, juga partner saya Dya yang tengah menunggu hari untuk bersalin ( hihihihi..harap harap janganlah air ketuban pecah di KL_ _ nanti kan... mau haru biru Mr Syahir ) , ada sepupu saya yang turut menyusukan anak susuan dan juga adik ipar yang baru habis pantang ......

Pendaftaran untuk peserta sudah penuh sebenarnya.... tapi tiada pula halangan kalau nak datang....macam.."jom pi KL" _ _ ....ke konon macam ni.... "eh ada flash mob breastfeeding...nak join lah" .....hihihihhi...


Jumpa di sana Ye....jangan lupa Ahad ini 23hb September 2012


Till Then  ~~  HAPPY BREASTFEEDING ~~


0 comments:

Post a Comment