Monday, September 24, 2012

Hi All...

Bah, kali ni Swaddle Pod Gugu berkesematan menjelajah Kota Kinabalu yang sangat dekat di hati saya ( ^_~) . Dengan Kerjasama Susuibu.com (Pusat Sokongan Penyusuan Ibu) , Swaddle Pod berpeluang datang ke Kota Kinabalu untuk berjumpa dengan para pelanggan yang juga sentiasa dekat dihati.


Jika tiada aral , 3 warna baru yang super Gorgeous akan saya bawakan ke Kota Kinabalu.. jemput semua rakan rakan / bakal pelanggan / pelanggan sedia ada dan juga sesiapa yang berminat untuk menjadi wakil jualan kami untuk singgah ke booth kami ye ...

Di Parenthing Expo ni saya tidak bawa Koleksi Bajuibu....jika ada yang berminat untuk melihat koleksi kami terutama yang sedang clearance sale bolehlah roger roger saya di sales@bajuibu.com ... saya akan bawakan sekali ke sana nanti :)


:: saya super excited nak balik KK.... rasa macam lama sudah tak jejak kaki ke sana....


Till Then  ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~


0 comments:

Post a Comment