Thursday, June 9, 2011

Hi all,

Ramai mengeluh dengan saya internet diaorang slow.. tak bleh buka page bebanyak :)... bila dah buka Facebook.. amatlah slow kalau nak buka website lain pulak... bila la agaknya kan Bumi Malaysia kita ni nak ada internet yang super laju pada harga yang murah murah je.... hehehehe
   

So saya nak ajak semua fan BajuIbu - Baju Menyusu,Nursing Apparel for modern mum's di Facebook dan lain lain chanel untuk add saya di Blackerry anda... insyallah lebih mudah kita nak berinteraksi . Saya makin jatuh hati dengan aplikasi Blackberry ni ( ke saya yang ketinggalan ) padahal sebelum ni tak pernah ambil tau pasal teknologi..hahahaha..pada saya cukup sekadar SMS, CALL IN dan CALL OUT... kalau nak internet buka la komputer hehehehe... Tapi memang kalah juga saya dengan pendirian tu sebab sejak ada jenama sendiri saya perlu sentiasa available lebih lebih lagi saya beroperasi secara online.

Yang pakai smartphone yang lain pun tak susah dah nak "cari" saya..juga pengguna telefon yang lain...saya dengan berbesar hati melayani pertanyaan anda 24 sehari 7 hari seminggu melalui chanel chanel seperti SMS, YM, googleTalk dan Facebook Chat. Cuma di masa masa puncak tu saya lambat sikit nak reply.... samada saya tengah jumpa orang/meeting , tengah masak , tengah melayani 2 hero dan King di rumah etc... namun bila berkesempatan pasti saya akan melayani pertanyaan anda pula...


GoogleTalk : noorshuhadah@gmail.com




Add saya di semua chanel ni tau... jangan tak add.. ada kejutan bakal kejutan ni bermula minggu hadapan.... tunggguuuuuuuuuuuu


Till then         ~~HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment