Thursday, August 11, 2011

Hi all,

Dah seminggu lebih tak update blog....2 minggu pertama ogos ni banyak betul dugaan....mula mula koleksi baju kurung yang banyak masalah... ukuran baju tunggang langgang...jahitan senget benget...potongan salah... dan memacam hal lagi... sedih juga melihat longgokan baju yang tidak sanggup saya jual kepada pelanggan..ermmmm  mungkin saya patut recycle kain kain tu buat selimut yang tampal tampal tu kan hihihihi. saya positifkan kan aje diri ini..'pasti ada sebab saya diduga begini'..sudah reda kemarahan dengan baju kurung... satu lagi buat saya naik hangin..... ada roll fabrik saya yang berlubang lubang..,huhuhuhu tersentap akak !!... kain untuk buat Dress AMI pulak tu...... ermmmm sabar sabar.... memang hilang mood rasanya dengan semua benda ni....

Namun sampai masanya siap juga baju menyusu ( re produce semula ) first batch....Antara yang baru siap Tops AYM ,Dress AMI ,  Short Dress TMN ( plain ), Tops MAI lengan pendek dan lengan panjang , Tops MNK ( saiz masih belum complete ) , dan satu design baru Koleksi NISA..

Blouse NISA, sesuai dipakai sejak hamil..tali cerut boleh di adjust - beli disini

Tops AYM - beli disini

Dress AMI Cloudy Red - beli disini

Dress AMI Grey - beli disini

Short Dress TMN Cloudy Maroon - beli disini

Short Dress TMN Green - beli disini

Short Dress TMN Purple - beli disini

Tops MAI lengan pendek , disertakan dengan stokin tangan - beli disini

Tops MAI lengan pendek purple, disertakan dengan stokin tangan - beli disini


Tops MAI lengan panjang olive - beli disini

Tops MNK Green - beli disini

Tops MNK krim - beli disini

Tops MNK Orange - beli disini

Tops MNK Purple - beli disini
 Insyallah next week saya update lagi design baru dan saiz yang ada


Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment