Wednesday, August 3, 2011

Terima kasih..

Sangat sangat terharu dengan sokongan mummy mummy semua yang sudi singgah di booth kecil saya di Parenthood Expo weekend hari tu di Midvalley. Juga sangat sangat gembira dapat berbual dengan mummy semua....juga sangat sangat gembira dapat berjumpa mummy mummy yang selama ini kenal dalam FB je...juga sangat sangat selesa bila ditegur kalian ' shuuuu' , 'shu kan'..terasa dekat je kita dan macam dah lama kenal hihihihi.....i sangat sangat likeeeee.

Kecik je booth kami....insyallah lain kali lebih selesa.. saya dah bayangkan decoration nya :)

Saya juga sangat sangat salute dengan preggy mummy yang kebanyakannya dah 34 minggu....huhuhuhu..sanggup meredah crowd yang sangat ramai mencari booth kami...huhuhuhu dan sanggup pula singgah dua hari berturut turut untuk tengok design baru..huhuhuhuhu.... korang memang hebat !!!! saya doakan semua mummy mummy ini terus sihat dan kuat walaupun dah tunggu hari...


Mummy Biah datang hari kedua bergaya dengan baju menyusu JULIA .diteman mak yg super sporting !!!

Preview Koleksi terbaru kami NISA..digayakan oleh Mummy ______ . Preggy 1st trimester


Ini kali pertama saya dan bajuibu join event sebesar ini... booth kami juga sangat sangat kecil... namun saya sangat sangat seronok melayan mummy semua dan sangat sangat berterima kasih kerana sudi dan selamber je sarung baju untuk try test... sangat sangat berharap mummy semua berpuas hati pada harga dan kualiti bajuibu....saya juga sangat sangat terbuka untuk menerima sebarang komen dari mummy semua mengenai kualiti baju, cutting baju etc... insyallah boleh saya perbaiki untuk koleksi yang akan datang.

Ada rezeki pada event yang seterusnya...booth saya akan lebih besar dan selesa.. yang pasti lain kali saya akan pastikan booth kami mempunyai fitting roomm !!!

Pada yang tak dapat hadir di Midvalley.. stok baju kurung masih ada.. saya sangat sangat mengalu alukan mummy semua walk in atau beli secara online koleksi bajuibu... pintu kami sentiasa terbuka :)

Sangat sangat sedih juga bila semua koleksi baru bajuibu tak dapat saya bawa masa di Midvalley . Semua ni diluar kawalan saya huhuhuhu... Alhamdulillah hari sabtu dapat juga saya preview kan 1 design Dress Ami dan Blouse cotton Nisa .

Tergantung sebelah kiri Koleksi NISA , dan disebelahnya Dress AMI

Saya agak kekurangan staff di booth kali ini..Tapi sangat sangat bersyukur saya dibantu oleh jiran yang super sporting Dyahaha  dan mak saya yang tak kenal erti penat.....kesian tengok mak penat waktu expo tu tapi dia tetap kata..."takpe..boleh juga mak tolong jaga baby customer kau sambil mak mak diaorg memilih baju "

Penyeri Booth kami ......
Dipenghujung event , saya dilawati oleh mummy mummy usahawan Lunatots yang hebat . Sempat juga berbual dengan beberapa rakan usahawan yang lain...pokoknya saya sangat sangat gembira...


Mummy Nini + sweet lilttle Khayra, Mummy Haza,Mummy Shu,Mummy Suraya n Mummy Farah
Semakin banyak barang yang dikemas....


Hati semakin rindu dengan dua orang budak dirumah...Adam dan Rayyan...dah 3 hari mummy balik diaorang dah tidur... tq atuk tolong jaga 2 hero mummy ni

Rupanya diaorang berdua ni menanti mummy balik dalam keadaan serba biruuuuuu

Semalam baru je saya kemaskan rumah yang dah 2 minggu tak berkemas..huhuhuhu ... pagi tadi saya sudah mula update stok baju menyusu yang masih available di http://www.bajuibu.com .

Jika tiada aral hari khamis atau jumaat ini saya akan upload semua koleksi yang sudah siap.


Till then ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment