Monday, February 7, 2011



Assalamualaikum...


( Luahan Entry Pertama )
 Setelah Sekian lama dapat juga saya me-realisasikan impian saya untuk menghasilkan sendiri koleksi pakaian menyusu dibawah jenama saya sendiri. Setelah berfikir panjang akhirnya saya  decide untuk menggunakan IBU sebagai jenama untuk rangkaian pakaian saya. Website jualan pula saya daftarkan dengan domain http://www.bajuibu.com


Tulang belakang saya


 Namum semua ni bukan usaha saya seorang, terima kasih bebanyak kepada Mr Hubby saya yang memahami minat saya.. dialah yang mengekor saya mencari tukang jahit, ambik stok, jaga anak bila saya kene keluar ( walaupun berdebar debar tu kene tinggal ngan baby Rayyan ) etc.... Juga anak anak saya mummy Adam dan Rayyan yang banyak memberi inspirasi untuk mummy teruskan perjalanan ( isk isk touching plak )


So nanti kat blog ni kita akan lebih santai, saya  akan updated apa apa berita terbaru mengenai koleksi kami dan juga perjalanan perniagaan kami. NAntikan lebih berita di entry seterusnya ye !!! sehingga itu 
HAPPY BREASTFEEDING !!!!!

Tagged:

0 comments:

Post a Comment