Wednesday, February 9, 2011

Sebagaimana semua sedia maklum, koleksi bajuibu memang kami yang design dan kami yang jahit ( tukang jahit saya yg jahit *wink* ). So memang tak terlepas la berlaku sedikit sebanyak kekurangan atas beberapa faktor. 


Ni saya nak review sikit untuk koleksi baju menyusu NANA, CHINTA dan QASEH dan berlaku jujur dengan anda alam urusan jual beli. Kesemua baju menyusu dari koleksi ini material nya saya pilih dari jenis Cotton jepun atau Cotton Paris. Kedua duanya tidak mudah keronyot dan memang nampak kemas apabila dipakai.


Masalah dengan koleksi ini, ukuran ketiak agak kecil berbanding saiz biasa ( huhuhuhuhu  sedihnya ). Macam saya sepatutnya pakai saiz L, tapi mmg tak ngam dia punya saiz ketiak..sudahnya kene pakai saiz XL baru lah selesa, masalahnya pulak saiz XL besar sangat pulak lebar bawah baju ( sudahnya ku alter la juga ). Nanti dah siap saya tepek gambar.


Atas alasan alasan diatas ni, saya sangat tak berani nak jual secara online dan pos. Saya lebih prefer customer datang dan cuba sendiri. Tapi kalau customer jenis kurus ( petite ), saiz ni semua memang ngam untuk anda. Tak perlu diubahsuai.


So untuk saiz XL ( dada 110 cm ) saya nak let go murah murah koleksi NANA dan CHINTA ( selepas saya ambil kira nanti customer kene alter juga bawah baju supaya tak nampak mcm baju pinjam . Semua saiz XL koleksi NANA dan CHINTA saya let go pada harga RM 48.00 je ( nages nih ) harga sebenar NANA RM 67.90 dan CHINTA RM 77.90, koleksi QASEH let go pada harga RM 70.00 je, harga sebenar QASEH RM 109.90


Call saya direct ye dan mention dapat info dari blog bajunursing. 016 274 5651.

Baju menyusu koleksi Chinta

Baju menyusu NANA 3/4 sleeve

Baju menyusu QASEH


--- HAPPY BREASTFEEDING-- 


Tagged: , ,

1 comment: