Saturday, February 19, 2011

Agak lama tak update blog, saya agak sibuk sikit dengan beberapa urusan.. di ikuti pula dengan pemergian  sepupu saya Nur Aliah pada hari khamis lepas.menemui yang Maha Esa. Sama samalah kita sedekahkan Al Fatihah buat arwah......

Ok..get back kepada topik diatas.. saya sangat teruja dan terkejut menerima banyak gambar yang diemailkan kepada saya untuk Ruangan Kasih Ibu Pa&Ma ( rujuk topik sebelum ni ). Semuanya telah saya forwardkan kepada pihak Pa&Ma..sekarang terpulang kepada mereka untuk memilih pemenang... hehehe diharap semua dapat bersabar menanti :)

Saya juga nak maklumkan bahawa selepas hari ini, semua penyertaan untuk ruangan Kasih Ibu Pa&Ma bolehlah dihantar terus kepada pihak majalah. Detail lanjut boleh didapati di Majalah Pa&Ma bulan Mac 2011 nanti. Untuk makluman pertandingan ini akan berlanjutan sehingga bulan September 2011.

Buat semua yang menghantar gambar melalui saya dan tidak menang pada bulan April nanti.... jangan muram... ada sesuatu untuk anda khas dari saya...tungguuuuu :)

Sehingga itu.....     HAPPY BREASTFEEDING !!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment