Monday, February 28, 2011

Seronok sungguh outstation kali ni... saya dapat berbincang dengan tailor seharian bagi membantu dia memahami kehendak saya.. dan juga trip kali ni sangat mencabar kerana saya terpaksa berjauhan dengan Rayyan yang masih menyusu badan...tak pernah lagi saya berjauhan dari dia selama tiga hari.. alhamdullillah hotel yang kami duduk kali ini ada peti ais ( dah terkene dulu hotel takde peti ais..huhhuhuhu, terpaksa buang susu ibu yang saya kumpul ). Saya juga asyik teringat je dengan Rayyan , kena pulak bila hubby inform saya Rayyan demam rindu bila masuk hari kedua berjauhan...aduh.... anak mummy...masa tu hanya doa je yang boleh mummy titipkan...

Banyak sungguh email dan order yang harus saya reply... namun saya sangat bersyukur diatas rezeki ini... perlahan lahan saya reply satu persatu ye.... Mata juga sangat mengantuk , Rayyan agak meragam malam tadi...syukur demam dah mula kebah...

Dalam  banyak banyak benda yang saya buat waktu outstation... saya boleh terlupa untuk ambil gambar prototype baju menyusu saya... aduhaiiii..dah janji dah plak tu nak tunjuk pada semua..... ada 4 design semuanya...harap harap la semua suka nanti...

-HAPPY BREASTFEEDING !!!!!-


Tagged: ,

0 comments:

Post a Comment