Monday, April 4, 2011

Hari ni saya di'suprise'kan oleh tailor saya... pagi ni tailor saya call dan inform Sample Baju Kurung Menyusu ~~IBU~~ dah siap dan ready untuk di komen.... walla.... seronoknya.. saya pun apa lagi terus ke workshop petang tadi untuk lihat sendiri hasilnya dan test try bukaan menyusunya... Alhamdullillah, semuanya mengikut apa yang saya mahukan... maka saya suruh tailor saya proceed potong kain untuk saiz S,M,L dan XL.

Gambar tidak berapa superb kualitinya sebab terlupa nak bawak camera.. maka terpaksalah pakai kamera telefon.. harap harap dapat beri gambaran kepada anda....

Full View Corak 1-Pink ( abaikan dagu saya yg double chin tu hihihi )

Close up


Bukaan menyusu- kiri


Bukaan menyusu - kanan

Ni pula detail untuk setiap saiz
Detail saiz baju kurung menyusu ~~IBU~~
 Material yang saya gunakan untuk sample baju kurung menyusu ini ialah Cotton Biasa, agak nipis, lembut, tidak mudah tertetas fabriknya. Ada 2 corak dan warna yang sweet ( pink dan purple ). Saya akan jual semua koleksi sample ini di Fan PAge Bajuibu http://facebook.com/bajuibu pada harga yang sangat sangat sangat murah....dan semuanya akan siap menjelang minggu hadapan ^_^ . So sesiapa yang belum likeeeeeeee kami di FanPage ..sila silalah likeeee ye....^_^ .

Corak 2 - Purple


Upsssss belum habis lagi...hihihihi mesti tertanya tanya harganya kan.... harga sebenar hanya Fan Bajuibu sahaja yang akan tau menjelang esok....  sedikit hint :- diantara RM 50 <  harga < RM 65. Berapakah harga jualan kami... tungguuuuuuuuuuuuuu




Till Then ....HAPPY BREASTFEEDING

Tagged: ,

0 comments:

Post a Comment