Monday, April 18, 2011

Hi all...

Di kesempatan ini ( hihihi rasa macam hari raya plak ckp macam ni ), saya nak menjemput semua mak-mak, ibu-ibu, ummi-ummi,mummy-mummy, dan apa sahaja panggilan anda untuk ke Gathering &2nd Sarakids Open Day 2011 di Denai Alam. Kami akan berada di sana dengan koleksi kami yang terbaru termasuklah baju kurung menyusu. Mesti ramai yang dah rindu nak jumpa saya kan... ( status perasan ni *wink* )

Nanti saya update dimana kah kedudukan kami di event tu nanti. Saya juga dah hantar permohonan untuk buat pertunjukan fesyen di sana... kalau ada rezeki dapatlah saya buat pertunjukan...hehehehe siapa nak jadi sukarelawan untuk peraga koleksi bajuibu angkat tangan...

Temui bajuibu di sini tau
Map supaya anda tak sesat :)

Hari tak dapat nak berceloteh panjang.. so sampai sini dulu hari ni..

Till Then .......~~~HAPPY BREASTFEEDING~~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment