Wednesday, April 20, 2011

Hi semua,

Bagaimana rutin anda hari ini ? Saya amat sibuk.. bermacam benda harus diuruskan.huhuhuhu...persiapan untuk booth di Gathering Sarakids, pertunjukan fesyen di Event Gathering Sarakids, ragam tailor yang perlu ditangani..huhuhu, stok bajuibu.... boleh dikatakan tiap hari saya cuba buat 10 kerja serentak...

Perlu buat semuanya serentak... minggu ni minggu power pumping..susu merudum..stresss kah saya huhuhu

Namun saya masih bersemangat.. memang banyak ragam dan masalah yang perlu saya tangani.. baru je ni tadi saya dapat call.. kak dah 3 hari saya tak menjahit..mesin jahit meletup !!!!! what !!!! apsal la baru hari ni nak inform..... adessssss sakit jiwa.... saya cuba settlekan masalah ni dulu la jawabnya...

Esok nak bawak baju untuk dipilih untuk show hari Ahad ni... tu pun masalah juga...sempatkah siap baju saya...huarggggggh.. doakan semua berjalan lancar....kadang kala terasa macam KIMORA LEE SIMON ( life in the fab lane ) pulak.... hahaha status perasan ni.. bukan apa..makin dekat due sesuatu projek..selalu je semua benda tak siap hinggalah ke saat akhir.. tapi yang bestnya dia ni.. at the end..dia pasti akan tersenyum puas dan bangga... persoalan nya..dapatkah saya jadi macam tu atau saya akan dikecam sebab buat benda yang tak mampu.... Saya hanya mampu berusaha, usaha dan selesaikan masalah.... insyallah dan saya hanya mampu serahkan pada Yang Maha Esa.....saya hanya insan biasa yang mampu merancang dan berusaha...

Till then ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged: ,

2 comments:

  1. insyAllah semuanya akan berjalan lancar...
    Chaiyookk..KLS~!! ehh silap org..hehehe..

    ReplyDelete
  2. aduhhh..KLS aku x tahan tuh! haha..keep it up kak..bagus la bz..x bz means xda business lak...chill...!

    ReplyDelete