Wednesday, July 20, 2011

Hi mummy semua...

Dapat juga saya siapkan Koleksi Baju Kurung Menyusu Edisi Aidilfitri 2011 .... mummy tak tau..bermacam betul masalah yang timbul sepanjang proses ni..huhuhuhu....ada masa sampai angin naik kepala...apa apa pun syukur sangat sangat dapat juga saya siapkan Koleksi ni..

Kenapa semua POLKADOT....hihihihi ramai juga yang bertanya...memang beberapa bulan lepas entry ini demam polkadot melanda saya dan bajuibu...hihihihi . Bukan tak ada fabrik dengan printed bunga bunga...ada dah saya pilihkan dengan warna warna ceria... bunga besar..bunga kecil..bunga serabut semua ada... tapi kemampuan tukang jahit saya amat terbatas nak kejar untuk Aidilfitri ini.. makanya lah saya hold dulu untuk koleksi RAYA HAJI pulak...

Saya amat mengalu alukan sebarang komen mengenai kekurangan rekaan / cutting / fabrik dan sebagainya mengenai koleksi Aidilfitri ini.. feedback dari anda semua akan membantu kami untuk memperbaiki kualiti untuk batch seterusnya... kami akan terima semua komen dengan terbuka.... mana tau kami akan bagi baucer diskon lagi ke hihihihi

Cuci cuci mata dulu ye... boleh mula check stok saiz yang masih available di http://www.bajuibu.com

Sebagai rujukan semua...Model Gumuksss ni ( saya la tu ) , saya pakai saiz M dengan berat badan 60 kg ...huhuhuhu bilo acik nak kurus ni :)

Kurung menyusu Pahang , cotton viscouse , RM 95

Kurung menyusu Pahang , cotton viscouse , RM 95

Kurung menyusu Traditional , english cotton , RM100

Kurung menyusu Traditional , english cotton , RM100

Kurung menyusu Traditional , english cotton , RM100

Kurung menyusu Traditional , english cotton , RM100--limited

Sebarang pertanyaan jangan segan segan roger roger saya ye... di mana mana chanel. hp, ym, FB chat , email etc.

Lebih banyak design blouse, dress dan t shirt akan siap by next week..insyallah...

Kami juga akan ke Parenthood expo 29 hb - 31 hb Julai ni tau....

Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged:

1 comment:

  1. saya nak baju plain apple green ada x?material kain mcm thai silk ke..or yg lbh murah ckit..

    ReplyDelete