Tuesday, July 12, 2011

PENGUMUMAN !!!!

Hi all,

So sorry sebab terpaksa batalkan Road Tour di Puchong Utama. Anyway Road Tour siri ke -2 kami akan kembali minggu hadapan insyallah hari isnin 18hb JUlai 2011...

Nantikan ye.. insyallah semua saiz baju kurung menyusu akan siap next week .

Luv
-shuhadah-


***********************************************************************************
Hi my Dear Mummy !!!!

Siri ke -2 Road tour kami di D Baby Zone , Pusat Bandar Puchong Utama, dekat dengan Carrefour.

Saya menjemput semua untuk hadir ke Butik D Baby zone... Butik D Baby Zone menjual pelbagai barangan Bayi, Kanak Kanak dan Ibu Mengandung

Jadual seperti berikut :-

Khamis ( 14hb) - 11 pagi - 9.30 Malam
Jumaat ( 15hb) , Sabtu (16 hb) - 10.30 pagi - 9.30 Malam
Ahad (17hb) - Tutup
Isnin (18hb) - 11 Pagi - 9.30 malam


Sambil Cuci mata tengok Koleksi Bajuibu , boleh lah jenguk jenguk barang barang yang kiut miut di Butik D Baby Zone... murah murah ni .

Saya juga akan buat clearance sale untuk beberapa item... untuk memberi laluan kepada design design baru yang akan masuk dalam pertengahan Julai Ini..

Maklumat Lanjut saya akan update dari masa ke semasa.

Untuk Map ke lokasi Butik D Baby Zone sila ke link ini http://www.dbabyzone.com/h​ubungi/


p/s : esok 14 hb saya mula outstation ke JB dan Singapore... so orang JB nak COD baju jangan malu malu call saya 016 274 5651 sebelum tengah malam ni ye..boleh saya bawakan baju.

Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment