Wednesday, July 6, 2011

Hi my Dear Mummy !!!!

Alhamdulillah saya mulakan Road Tour Koleksi Baju Menyusu (bajuibu) di Shah Alam berikutan permintaan orang Shah Alam amatlah tinggi..

Saya menjemput semua untuk hadir ke Butik Lil Kai Store ... macam pernah nampak kan... hihih.. Butik Lil Kai Store menjual pelbagai barangan untuk Ibu Menyusu dan Bayi.

Jadual seperti berikut :-

Jumaat ( 8hb) , Sabtu (9hb) - 9 pagi - 7 Malam
Ahad (10hb) - 10 pagi - 5 petang
Isnin (11hb) , Selasa (12hb) , Rabu ( 13hb) - 9 Pagi - 7 malam


Sambil Cuci mata tengok Koleksi Bajuibu , boleh lah jenguk jenguk sale yang sedang berlansung di Butik Lil Kai Store... murah murah ni .

Saya juga akan buat clearance sale untuk beberapa item... untuk memberi laluan kepada design design baru yang akan masuk dalam pertengahan Julai Ini..

Maklumat Lanjut saya akan update dari masa ke semasa. Minggu depan kami akan lalu JB dan Singapore... so Org sebelah selatan... jangan lupa calling calling saya.




Till Then ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment