Tuesday, July 5, 2011

Hi all ,


Dah lama betul saya tak ke Kota Singa.. kali terakhir pun masa kecik kecik dulu kot.... Kali ni berpeluang pergi atas urusan kerja.. tapi saya nak angkut semua sekali pergi . Mr Hubby yang sporting pun dah setuju untuk jaga Adam dan Rayyan waktu saya meeting. Lepas habis meeting bolehlah pusing pusing Kota Singa.. seperti biasa kami akan main terjah je... sedikit panduan dari Pakcik Google...



Urusan kerja ??? hihihi saya ni masih lagi bekerja sepenuh masa di makmal dan pada yang sama mereka baju menyusu dan handle semua perjalanan bisnes baju menyusu di http://www.bajuibu.com . Dah minat dan masih larat..tu yang saya buat juga semua kerje serentak :)


Saya akan berada di Singapura dari 14 Julai 2011 - 16 atau 17 Julai 2011 . So sesiapa yang nak COD atau nak tengok tengok Koleksi Baju Menyusu dari kami di www.bajuibu.com , boleh lah roger roger saya. Kalau boleh saya singgah dalam perjalanan, pasti saya akan singgah... keutamaan saya beri kepada sesiapa yang duduk Johor Bahru lah ye... sebab memang sure on the way kan :)


Orang JB... jangan lah malu segan ye nak email saya di sales@bajuibu.com . Nanti inform saya nak tengok baju apa, saiz apa , warna apa.. tak beli pun takpe.. sekurang kurangnya dapat juga semua tengok kualiti kami dan tau dah saiz apa nak order nanti..... insyallah..


Kalau takde aral , semua design baru dah siap dah masa tu... boleh lah saya bawa sekali.... boleh cuci cuci mata tengok koleksi baru. Kalau orang singapore nak tengok tengok baju boleh juga... saya meginap di Marina Bay Sands selama di Singapura... so feel free untuk contact saya ye

Till then... ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

1 comment:

  1. saya orang JB yang berminat... nnti boleh set masa dan tempat nak jmpa k... :)

    ReplyDelete