Wednesday, March 7, 2012

Hi Mummy Semua...

Pada yang tek berkesempatan untuk join Bajuibu dan Gugu Swaddle Pod di Motherhood Expo KLCC 2 minggu lepas bolehlah singgah di 3rd Maternity & Children Expo 2012 di Mid Valley Convention Centre pada 9hb - 11hb Mac 2012. Kali ini Gugu Swaddle Pod berada di Booth # 295 Grandma Secret.

Akan ada Demo cara pemakaian Swaddle Pod / Bedung Moden kami oleh Team Grandma Secret . Ada banyak warna menarik menanti anda disana. Grandma Secret terkenal dengan Set Asas Pengurusan Uri.



Kelebihan Swaddle Pod Gugu / Key features

1- Mengikut Kajian, Swaddle Pod dapat :-
- Membantu kurangkan risiko SIDS. Bilamana tangan baby yg bebas bergerak dan biasanya dalam posisi tangan terangkat ( masih dlm Swaddle Pod) dapat mengelakkan baby tertelangkup.

2 - Curve pada design kami dapat membantu untuk memberikan baby rasa seperti di peluk . Tangan baby masih boleh bergerak bebas tapi tidak dapat keluar dari Swaddle Pod. Ini dapat memberikan bayi keselesaan then baby dapat bertenang dan tidur dengan lena.( kurang meragam )

3 - Fabrik cotton spandex yang sejuk dan nyaman - so baby tak rasa panas

4 - Tiada label dijahit dibahagian dalam Swaddlepod - so baby lebih selesa

5 - jahitan bahagian leher yang kemas dan cukup lebar

6 - Tangan yang masuk kemas kedalam SwaddlePod memudahkan proses penyusuan - so takdela baby cakar muka

7 - Toggle Tent kami menghalang Zip dari terkena kulit baby

8 - Zip 2 hala ( lock zip ) - so nak tukar pampers tak perlu nak buka dari atas.. boleh buka dari bawah, so tangan baby yg masih di wrap rapi membuatkan dia masih lena seperti dipeluk

9 - Fabrik yang boleh memeri - streachable, so tak perlu risau jika tangan atau badan baby dibalut / ikat terlalu ketat. Fabrik ni cukup streach untuk new born - 6.5 kg.

10- Tali pengikat ( patern Pending :) ) - tali beserta butang ini boleh digunakan untuk ikat bahagian bawah swaddle Pod terutama bagi baby kecil/pendek..so swaddle pod akan lebih fit dengan badan baby.. so takdelah bahagian leher dia akan terangkat

11- Ukuran panjang swaddle pod telah disesuaikan dengan purata saiz baby di Malaysia

12 - Fabrik senang dibasuh-campak dlm mesin je :)



Till Then  ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged: ,

0 comments:

Post a Comment