Sunday, March 11, 2012

Kelam Kabut melompat saya terbangun bila dengar bunyi telefon berdering jam 5.50 pagi... turun naik darah saya... takut sungguh ada apa kecemasan yang berlaku...huh..

Walaupun no nya bukan dikalangan nombor yang saya kenal..saya jawab juga panggilan tu.. ada suara lelaki bertanyakan saya..  mula mula tanya mengenai wholesale Produk kami.. dalam hati apa ke hal mamat ni Subuh subuh telefon orang..apa tak reti email ke duduk Amerika ke..sampai tak tau waktu .. Saya layan juga lagi.. then tah apa apa sebu ada modal 40K la.. nak cari partner la.. dari segi tone ..memang buat saya naik darah betul ...bila keluar ayat ni Cik ke Puan...kekonon romantik ..ha kau memang kene sembur la dengan saya....

Kalau ikut hati memang nak sumpah seranah pepagi ni... Apa punya manusia la diaorang ni.. takde kerja lain ke selain call orang pagi pagi buta.. TAKDE SIVIK langsung.. takde adab !!!!

Ni saya syer no ni.. jangan nak mengarut angkat nombor ni.. 017 248 7198 ... entah apa apa punya manusia....minta dijauhkan lah kita semua dari manusia manusia yang tidak tentu niatnya.


-Take Care -

0 comments:

Post a Comment