Wednesday, March 7, 2012

Hampir 2 minggu tak update blog.....huhuhu ...Habis je Motherhood Expo 2012, KLCC terus saya demam, batuk dan sakit tekak . Sangat flat .....


BAru siap mengemas stok 2 -3 hari lepas ... serius.. lepas booth ada reseller dan customer yang datang ke rumah kami pasti terkejut ..hihihihi .... cantik sikit je dari kapal bawa kotak karam ...

Namun saya sangat seronok di MOherhood Expo 2012 kali ini.. di Expo ini juga Jenama kami Gugu pertama kali bertemu pelanggan. Alhamdullillah sambutan dan feedback amat menggalakkan bagi koleksi Swaddle Pod / bedung moden kami .. tak sampai seminggu di pasaran, separuh stok kami sudah habis dijual dan diborong.

Begitu tekun pelanggan kami mendengar demo Dya :)

Kali ini saya cover jualan bajuibu manakala partner saya Dya  cover Swaddle Pod ... masuk hari kedua memang hilang / serak betul suara Dya .

Booth bajuibu juga bekerjasama dengan konsultan Premium Beautiful ... Mummy Sayang Suria dan team mereka.

Team PB ....chaiyok !!

Saya tak sudah sudah nak mengucap syukur dan sangat sangat berterima kasih atas semua sokongan yang diberikan kepada Bajuibu dan Gugu .... kami akan terus disini dan terus lebih baik..insyallah

Beli koleksi baju Menyusu Bajuibu disini

Beli Swaddle Pod / bedung moden disini


Till then  ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged: ,

0 comments:

Post a Comment