Sunday, May 15, 2011

Segmen kedua belek belek design.... memperkenalkan..jeng jeng jeng.. One piece Nursing Cardigan JULIA .
JULIA
Macamana dapat nama ni? entah macamana masa berangan angan nak buat cardigan asyik terbayang JULIA ROBERT ( hahahaha..sah kaki berangan ), Time tu juga decide " Ok aku bagi nama kepada ko JULIA " sah !! :)

Saya kira koleksi JULIA ni sangat sesuai buat Mummy mummy yang baru nak 'breastfeed in public' . One piece cardigan ni saya attachkan sekali dengan baju dalam, so takde lah tebal sangat macam pakai baju 2 lapis.

Dari Kiri atas : Maroon,Green,Terracota,Grey dan Navy Blue

Bukaan menyusu yang selesa, dan boleh gunakan lebihan baju dibahagian depan 'as a nursing cover' . Suka tak :)

Lebihan baju sebagai 'nursing cover'

Lengan...hehehe saya kekalkan konsep 'puff' ( saya mabuk puff masa  ni ), saja nak menambah perasaan muda dan ala ala jepun /korea sikit... kalau rasa tak best nanti jangan lupa bagi feedback kat saya :)

Puff di lengan

Saya sangat enjoy dengan koleksi ni.. saya juga harap anda suka dengan JULIA.. favourite saya JULIA Greeen dan Terracota.

Koleksi ni dah mula boleh dibeli pada harga RM 67.90 di web site http://www.bajuibu.com


Till Then                      ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment