Tuesday, May 17, 2011

Hi all

Dengan sedihnya saya tidak dapat mencari orang untuk menjaga stok baju menyusu @ Bajuibu.com sepanjang saya dan suami keluar outstation bermula esok 19 hb Mei 2011 hingga 27 hb Mei 2011. Semua order yang sudah di confirm dan payment dibuat sebelum jam 9 pagi esok ( 19hb Mei 2011 ), saya akan pos sebelum ke airport..


Dah lama betul saya tak terbang ke luar berdua dengan en Suami :)... kali ni agak lama kami pergi.. so ada rasa macam "honeymoon + business" trip. Semua telah di plan dengan rapi....tapi adakah kami akan mengikut jadual hahahaha tak tau la... kalau ikut pengalaman memang setiap hari balik hotel macam nak patah kaki dibuatnya ( seharian keluar mencari barang etc ).

Poyo je gambar ni.. :) kalau la saya boleh sesantai ini..

Pasti kami rindu nanti dengan anak anak...huhuhuhu.. lawak kelakar Abang Adam dan muka manja Adik Rayyan..Diaorang berdua ni nanti Mak dan Ayah saya yang jaga...dibantu oleh pakcik pakciknya ( adik saya semua lelaki huhuhuhu ).. Harap harap semuanya OK... Atuk dan Wan ( panggilan kepada Adam dan Rayyan ) dah janji nak bawak mandi swimming pool.. yuhuuu diaorg berdua ni kaki berendam..harap harap terlupa la kejap kat Mummy n Daddy... Jangan rindu rindu tau...

Abang Adam
Muhammad Rayyan
Mummy tak on internet roaming...huhuhu sangat mahal !!.. tapi mummy akan make sure kan hotel ada wifi atau apa je la internet service.. nanti memalam kita ber 'Skype" ye anak anak...alamak..sebak ni..belum tinggalkan lagi huhuhuhuh  huwaaaaa


Okeh okeh..alih perhatian... Buat semua peminat peminat koleksi Baju menyusu @ Bajuibu.com... doakan perjalanan kami kali ini dipermudahkan dan akan dapat baaaaaanyak fabric yang cun melecun untuk anda...Nantikan update saya sekembalinya saya dari Luar nanti :)

Nak hint sikit :-  Coming Soon _ koleksi baju kurung menyusu , Top kasual, dan Tshirt !!!!!


Till Then      ~~ HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged:

0 comments:

Post a Comment