Sunday, May 29, 2011

Salam sayang buat semua... hush lama betul tak update blog cerita ceriti baju menyusu ni :)

So hari ni saya dan team ( dengan hubby je pun ) dah bersedia sepenuhnya untuk bekerja..bersedia melayani email,sms,chat etc etc...juga kami dah dah bersedia untuk melangkah setapak lagi kehadapan...SEMANGATTTT !!!

Untuk koleksi baju menyusu seterusnya... nantikan koleksi BAJU KURUNG MENYUSU POLKADOT MAROON,BIRU NAVY,SHOCKING PINK DAN PURPLE ( ni semua english cotton ).. kemuadianya ada BAJU KURUNG MENYUSU Cotton Swiss BIRU PUTIH DAN MIX POLKADOT..... aduhhhh deman polkadot la kita..

After semua koleksi hari raya ni siap.. nanti kan pula Koleksi FUNKY dari bajuibu.com .... jeng jeng jeng...Koleksi Dress dan T shirt..bukan macam t shirt antioni tau.... printed material yang gorgeous...waaaaaa i likeeeeeee.. Ni first time saya try fabrik ni ( fabrik apa....syhhh rahsia )...yang pasti mummy semua akan jadi trendy...

Seiring dengan ini juga kita akan reproduce semula beberapa design yang menjadi kegemaran ramai.... huhuuhu so sorry tak dapat nak percepatkan design ni di reproduce kan....anyway...sangat sangat berterima kasih atas sokongan anda semua.... luv u all..


Nanti saya update lagi.....

TILL THEN      ~~HAPPY BREASTFEEDING~~

Tagged: ,

0 comments:

Post a Comment