Thursday, April 28, 2011

Saya sangat terharu.. sangat terharu.. sangat terharu dengan sokongan dari semua rakan dan Fan Bajuibu.com. Walaupun saya baru nak 'tumbuh pucuk' dalam bidang ni, alhamdullillah rata rata berpuas hati dengan produk baju menyusu kami.


Semua pujian saya terima dengan rasa rendah hati dan semua kritikan/pendapat saya terima dengan besar hati, harapan saya agar saya dapat memperbaiki produk baju menyusu keluaran kami.



Saya ada banyak lakaran design ( al maklumlah dah bertapuk 4 tahun ) yang sedang menunggu untuk direalisasikan dan deretan jadual menjahit untuk 'producekan semula' design design yang diminati masa launch bulan 1 hari tu...tungggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ye...Masalah paling besar sekarang ini ialah material.. untuk itu saya dan Mr Hubby yang banyak membantu akan Ke China dan Vietnam Bulan 5 ni untuk mencari material terbaik buat anda... jangan risau pasal harga.. memang matlamat kami membekalkan anda dengan design terbaik pada harga medium -medium je :)


Sekali lagi saya ucapkan tak tau berapa billion terima kasih kepada anda diatas feedback anda.. semuanya amat bermakna buat saya !!!!!!  Luv U all

Sehingga itu.. teruskan semangat anda dan sentiasa berusaha menyusukan bayi anda

~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~


Tagged:

2 comments:

  1. akak....aritu ms gathering sy dtg booth akak..tp tak sempat jumpe akak..saya dah tukar dah voucher rm100 tu dgn baju nursing..nnti sy pakai,sy post sy bg gambar kat akak yer..hehe..nnti sy promot kat blog sy...hehe
    mekaceh kak..hubby sy ckp,sy cantik pakai baju tuh!!suuukeeee....

    ReplyDelete
  2. tu la hubby bagitau.. dah agak dah mesti awak yg tukar hehehe...

    saya suka org rasa cantik...terharuuuuuu :)

    ReplyDelete