Wednesday, May 11, 2011

Hi all,

Mula hari ni saya akan buat satu segmen entry 'BELEK-BELEK' khas untuk kita ulas satu bahagian demi bahagian koleksi Baju menyusu @ Bajuibu.com. Hari ni saya nak ulas / cerita sikit design baju menyusu Top MIKO.

Ada 4 warna : Krim, Maroon,Brown dan Green

Baju ni just nice panjang dia, dalam 80 cm atau 32 inci. Masa buat baju ni teringin asyik terpikir nak buat style korea/jepun je.. tu yang keluar nama MIKO.. sapalah MIKO tu hahaha saya pun tak tahu :)

No 1 : Butang     No 2 : Pretend Button je
 Untuk bahagian dada, saya tambah ruffle/ropol dan 'pretend' button.. hanya perlu buka butang bahagian atas sahaja..then tarik terus untuk bukaan menyusu.. so cepat dan pantas...baby pun tak meragam tunggu mummy bukak baju *wink* Labuh bukaan menyusu cukup selesa untuk semua jenis 'cup' dada. Fabrik bercorak dibahagian butang menampakan kelainan..supaya baju tu tak jadi bOOOOOOOring.

Kain stretchable...selesa




Mesti ramai tertanya tanya.. ' erkkkk ada poket ..kaler lain pula tu..


.' Ha..anda berani ke mencubanya?'

Saya senganja buat poket dengan fabrik lain supaya kelainan lebih terserlah. Anda juga akan nampak cutee dengan koleksi MIKO ni... percayalah *wink*   Poket ?  saya memang suka poket.. banyak kegunaannya.. bila kita pegang baby sambil bawa handbag amat merimaskan, so poket ni biasanya saya akan letak handphone, tuala kecil ,kunci etc.. amat praktikal.

Harap anda suka dan selesa dengan design ini.. saya amat mengalu alukan sebarang komen dan pandangan mengenai design ini.

Till Then        ~~ HAPPY BREASTFEEDING ~~

Tagged:

4 comments:

  1. Comel rapa rega.nk order tp w/out pocket.hehe

    ReplyDelete
  2. Ernewaty.. hihihi Tq.. tanpa poket kita belum produce...rege ni RM 67.90 .. jemput ke http://bajuibu.com

    ReplyDelete
  3. Oh yeke cam x vogue kalo Ada poket.huhu.nnt dh ada yg xde pocket nk beli la

    ReplyDelete
  4. Ernwwaty.. kita tgk berapa ramai tak suka pocket ni dulu ye.. then bila kita reproduce nanti kita decide ye :) Jangan Lupa yg vouge ada juga design Carry dan Julia..

    ReplyDelete